W imieniu swoim i firmy MENTOR Szkolenia Administracji i Biznesu zapraszam na szkolenie online - „Postępowania prowadzone przez zarządców dróg, a przepisy techniczno-budowlane dla dróg publicznych", które odbędzie się w dniu 24 kwietnia 2025 r. w godzinach 10:00-15:00.
Szczegóły i informacja o zapisach na www.mentorszkolenia.pl.
W imieniu swoim i Ośrodka Wspierania Administracji Lokalnej (OWAL) zapraszam na szkolenie online - „Postępowania prowadzone przez zarządców dróg, a przepisy techniczno-budowlane dla dróg publicznych", które odbędzie się w dniu 14 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:00-14:00.
Szczegóły i informacja o zapisach na www.owal.edu.pl.
W imieniu swoim i Ośrodka Wspierania Administracji Lokalnej (OWAL) zapraszam na szkolenie online - „Postępowanie administracyjne dla praktyków", które odbędzie się w dniu 8 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:00-15:00.
Szczegóły i informacja o zapisach na www.owal.edu.pl.
W imieniu swoim i Ośrodka Wspierania Administracji Lokalnej (OWAL) zapraszam na szkolenie online - „Warunki techniczne budynków po nowelizacjach z sierpnia 2024 r.", które odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:00-15:00.
Szczegóły i informacja o zapisach na www.owal.edu.pl.
Wraz z Wolters Kluwer zapraszam na szkolenie online „Dostęp do drogi publicznej a pozwolenie na budowę”, które odbędzie się 3 kwietnia 2025 r. o godz. 14:00. Szczegóły i zapisy w karcie szkolenia.
Zapewnienie możliwości dojścia i dojazdu do drogi publicznej dla projektowanej inwestycji jest koniecznością. Warto jednak zastanowić się nad obowiązującymi przepisami w szczególności w kontekście tego, jak taki dostęp ma być zapewniony na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę oraz jakie kompetencje w tym zakresie posiada organ administracji architektoniczno-budowlanej. Dalej, co oznacza, wynikający z rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, obowiązek zawarcia w projekcie zagospodarowania działki lub terenu informacji o układzie komunikacyjnym i powiązania tego układu z istniejącą i projektowaną komunikacją zewnętrzną? Wreszcie jak interpretować wynikający z warunków technicznych budynków obowiązek zapewnienia dojścia i dojazdu umożliwiającego dostęp do drogi publicznej, odpowiednie do przeznaczenia i sposobu ich użytkowania?